Skvaller via bloggen?

Har ni tänkt på en sak?
Vad mycket skit man får reda på via bloggar.
Ibland får jag tanken, Vilka läser min blogg?
för jag menar, jag läser ju 'hennes, hennes, och hans, och deras blogg'
men 'dem' har ingen aning om det .
Det kan vara bruden som jobbar på H&M
eller flickan med röd kjol på Vänerprogrammet osv .

Jag har ingen aning.
och här sitter jag, och viker ut mitt liv för hela internet.
(det är då tur att mitt liv inte är så speciellt^^)

Summan av kardemumman är ..
man får reda på mycket via bloggar ,
och det var väl kul! ^^


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

vik ut ditt liv på bloggen bara =D

Det är ju så jag får reda på alla saftiga detaljer om ditt liv, haha.

mwa!

2008-08-29 @ 18:17:51
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Melinda

Heej! :) Jag hittade din blogg! =D Hade ni kul på matfestivalen igår? :D

2008-08-30 @ 10:28:21
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Otto

Jag läser din blogg!:D

2008-08-30 @ 11:02:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0