det var nära

hejsan !

det vart helt sjukt .vi var såhäär nära på o köpa en bil till mig ..
MEN vi hitta en bättre bil .
en som var två år nyare , en årsmodell 2005 .
och som åkt jätte lite mil,

men haken var att den är bara beställd .
så dem har den ej i lagret ..
Men vet ni vad?! shiet, jag kommer att få en bil, det känns overkligt.
sinom tid.



vi tar lite bilder då .. här sitter jag på tåget, trött som tusan . jag o patricia var klara att åka 9.15, men tåget gick inte förens 11 .. hehe, vi kom fram iaf --


Vi käkade på ett jätte gott pasta ställe, pasta buffé ... mums!!


påvägen hem fick vi sällskap av bergman och börjesson ,, mina coola nya brillor , ja o patricia köpte oss .. hahaha,,


patricia bjuder på denna bilden , aha right ?;D


ett par vita också... coola va?;) calleballle, jag har fejk , men dem är lika dina som är äkta :D:D haha

sen började festigheterna hos Jenny, vidare till Michaela och sedan Stadt .
för att sedan äta pita på torngrillen och avslutas hos jenny vid 4 snåret ..

bilder på kvällen kommer nästa gång.
nu sk aja s på film ;D;D;D
Geishas you know..

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig, Diana, som snart får en egen bil.



Det är en viss frihet att ha körkort, men det är först när man har egen bil som man verkligen får nytta av det.

2008-08-12 @ 19:40:18

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0