Dan före Dopparedagen 23/12

folk är galna.
sista minuten rusch? jovars.
dock består mina presenter av diverse papper. haha,
nästan iaf.
jag, julia & gabriela var i jakt efter 10kr presenter.
min familj har nämligen köpt 4presenter/person á 10kr/st.
vi ska "leka en lek" där man får presenter osv osv.

så vi har sprungit och letat 10kr presenter idag.
hehe*


Filmtips! för er som har samma filmsmak som mig (; haha
Handling i 1 mening; En rebellisk tonårstjej från Malibu i Kalifornien skickas av sin far, till en strikt privatskola i England.


tillsist vill jag bara önska er en riktig GOD JUL!
Hoppas ni får en trevlig Julafton.
själv spenderas den, as usual, i Trollhättan i vår kina restaurang med släkt.
på kvällen kör vi vidare hemåt.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0