Torsdag 18/12

Mina kompisar sitter på café och fikar.
jag sitter här, och skriver labbrapport.
himla skit.
tack för hjälpen Anton!
det går lite lättare framåt med din hjälp.
annars skulle jag få sitta här ett X antal extra minuter.

snaaart klar!

Jag är så illa irriterad på vissa människor.
Beter sig patetiskt och hur orkar människor?
Denna sjukdom alltså, men när det gäller mig??
Snälla, ge inte mig skit för din sjukdom.
illa illa.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

Shoo!

ja tappa bort min mobil på tentafesten igår, men en juristsjäl hittade och lämnade in den, så ja ska hämta den ikväll...



iaf...har blivit ändrade planer så jag ska åka hem ikväll =D har inte sagt det till mamma (har ju ingen mobil liksom)... men skulle du kunna tänka dig att skjutsa hem mig.. ska be de lämna av mig i centrum...tror ja kommer hem vid 22.30-tiden.. kan ringa senare när ja vet typ... men va sägs?



vi kan göra d till en överraskning, höhö, så säg inget till mamma o pappa!



hör av dig! på facebook eller msn eller mail! puss

2008-12-18 @ 14:47:34
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: linda

men dianavad deppig din blogg har gått och blivit:O snart lov och allt jue^^ HAPPY TIME PUSS

2008-12-18 @ 18:34:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0