Lördag 20/12

EN BRA START PÅ LOVET

Gårdagen spenderades med vänner.
pizza, dans sång och umgänge.
därav slutade kvällen på Stadt .

laddar upp lite  bilder.
får se hur många som hamnar här.
för min dator är seg och det är tråkigt o ladda upp bilder ^^
fast kul för er o se !






JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ MIG SJÄLV NU !
JAG RADERADE HÄLFTEN AV BILDERNA FRÅN BÖRJAN AV FESTEN
SKIIIT , DESSUTOM TÖMDE JAG PAPPERSKORGEN INNAN JAG KOM PÅ DET NYSS!
OCH MINNESKORTET ÄR TOMT: DIANA I ETT SMAAART SKAL!
SMART DIANA SMAAART !!!

aja, ni får nöja mer med dessa bilder då.
även fast det var mkt fina o roliga bilder i början.
amanda, josse & Albin kan nu andas ut .
era bilder är som bortblåsta .
skiiiiiit också!


bild från fototagningen häromveckan .
haha :) Anton är vår rådgivare & expert på digitala saker ^^


jag&patricia var i göteborg .
det var en rolig resa . jag skrattade en aning!



det var spex, mat, solarium och bowling på G i torsdags.
jag förlorade, kom dessutom sist.


JAG ÄR SÅ ARG FÖR DE BILDERNA
KLANT DIANA !

nu ska jag se på film, äta och duscha.
sedan är det jobbet som väntar 19-23.30
ska bli trevligt, har itne jobbat på ett tag och dessutom är jag seg i kroppen!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

klantigt diana=)

2008-12-20 @ 18:30:57
URL: http://monstudio.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0