Måndag 1/12

..SÄTTER SINA SPÅR

försökte mig på labbrapport när de ja skulle göra tog stopp.
dessvärre fick/har jaf en jätte huvudvärk.
så här ska avslutas.

snackar lite m otto. festfeber
jaf vill ha fredag,
jag vill att arbetena ska vara klara.

jag behöver andas, sova och ta de lugnt.
Jag känner mig träffad, dessvärre


ANDAS IN, ANDAS UT, ANDAS IN, ANDAS UT....

ibland funderar jag om jag hinner andas.
Iaf nuförtiden. hinner knappt tänka.
arbeten som jag skjutit upp drabbar mig nu.
och jag har slutprov, arbeten och prov att göra.
det är nu det gäller.
men jag vet dock inte hur jag ska hinna med.

och jag är trött trött, helgen har varit hektisk och har tärt på min kropp.
dock trivs jag som såhär, men ibland måste jag få andas.

Imorses hade jag min enda sovmorgon på 2 veckor.
vaknade, såg på julkalendern medans jag åt 2 lussekatter.
därefter somnaade jag igen, för att vakna 30 min innan skolan börja.

mega trött är jag .
men jag har så mycket som måste vara klart.
så nu ska jag lägga mig.
för att sedan ta tag i saker o ting,

by the way, det gick konstigt nog väldigt bra på matte diskret provet.
så nu måste jag ge järnet i andra ämnen.

Då jag nuförtiden är dålig med bilder, så bjuder jag på en nakenchock (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

hihiih, en liten tjockis där =P

2008-12-01 @ 23:19:54
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0