Måndag 8/12

Snälla Sofia kunde jobba åt mig den 18e :)
fast dock jobbar jag fortfarande annandag .
skit .
jaja!
Kemi var det ja.
jag orkar inte, jag skiter nästan it !

"Wtf :P Mer körkort åt folket önskas" /Carl Johan Adolfsson

"Hallelullja Vänner!
Bensinpriset ligger på 10.04. Underbart!
Mer billigt bensinpris åt folket önskas!"


Ett glädjerop från er kines Diana.
som även mina vänner fick ta del av,

dessvärre tankade jag fullt förra veckan, så priset lär väl gå upp tills ny tankning.
!
men man ska inte klaga!.

Idag är det kemi i högsta grad,
och jag såg att jag jobbade den 18e . (vi ska ju göra ngt trevligt den kvällen, biljard?bowling?käk?)försöker byta bort tiden ..
Nu ska jag vila en stund först!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

du kan ju ta med dig 100 bensindunkar och tanka dom nu när det är billigt! ;)

2008-12-08 @ 16:31:25
URL: http://bloggpojkarna.blogg.se/
Postat av: Otto

Roligt att höra att naturare tänker på miljön!

2008-12-08 @ 18:26:58
Postat av: Silvia

fick ditt sms! fy fan va avundsjuk ja är! vill också ha en ixus!! har sagt d sen ja kom tbax frpn belfast ju.. och så roooosa också!!! =D



har du bokat tid hos frisörn åt mig än? har mailat dig om det.. kan du skynda på dig? är rädd för att tiderna ska ta slut =S

2008-12-09 @ 16:48:50
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0