Söndag 14/12

OH NOO - JAG LEVER ÄNNU EN GÅNG

som ni förstår har jag haft en busy helg.
det har blivit sena nätter och jag har haft det trevligt :)
fredagens restaurangbesök med patricia&sebastian.
därefter lussebandyn ..

lördagens göteborgsbesök,.
med otroligt ont i magen av skratt.
hahaha. ojojoj, lång historia.
synd att jag ite kan dela med den enda bild som påminner om den resan.
hahaha . patricia är bäst somliga fall<3
avslutning med julmat, film, guitar hero och singstar i tofta med 3 bruttor^^

dagens olika planer som slutade med jobb.
bra för mig att få några få timmar till.
då jag tagit ledigt på torsdag.
& för att jag senaste 2 veckorna inte kunnat jobba extra pga skolan.
därefter har jag skrivit skrivit på min religion.
och är strax klar ! skönt !

Nu väntar endast läxförhör, labbrapport, prov, labbrapport kvar . 4 saker som avslutar min vecka i skolans hösttermin. STUDENTEN ! HÄR KOMMER JAG :)

bilder kommer upp ikvällm,
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (;

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0