Torsdag 11/12

GÓ o GLAD - KEXCHOKLAD!

Höstterminen börjar lida mot sitt slut.
men ack nej innan jag får njuta på lovet så är det ett x antal grejer som ska hända.
läxorna är i överflöd,
och detta resulterar i huvudvärk.
så fick skippa sista lektionen.

tur att jag ahr sovmorgon till 11.10 imorn.
enda lektionen, men ska beställa skoltröjor så kommer lite tidigare!


Såg på hemvägen att dem sänkt bensinpriset Ytterligare 10 öre.
ojojoj, 9.85kr/liter nu :):)

Fredrik ringer
"Diana, jag ska tanka . vart ska jag åka?"
Jag säger att han kan tanka på Hydro eller Shell express

Fredrik ringer 10 min senare
"
Det är tillfälligt avbrott här på Shell, vart ska jag?"
"ah du kan antingen åka till Hydro, annars kan du åka till preem vid den rondellen, vid Din X"
"Är det inte samma pris vid vanliga Shell?"
"Nej det är oftast ungefär 20 öre dyrare"

hahaha !
Diana är mästare på stans billigaste bensinmackar ;)


Ska lägga mig nu. så fruktansvärt ont i huvudet.
ipren ligger redan i magen .
Ska ju jobba ikväll :)
med CARL ! Som förresten fick körkort idag !!! :) GRATTIS!
hoppas jag får stå i DT1 .
personen som pratar in beställningar och tar betalt i Drive Thruogh ;)


"Jag är skit nervig, det snöar ju ute!"
haha, sms från Carl imorses . så söt :)



Fyra bilder på mig ( :
som jag tog med min nya rosa kamera ^^,
man kunde ta tre kort på raken.
så kortet tog precis innan jag skulle sätta mig på golvet ^^,
(färgerna är mixtrade i photofiltre)
Fredrik i luren ^^,
by the way så var han förbi här en stund nyligen.
innan han var tvungen att dra igen.
första husesyn var väl sisdär .
stackars lilla fredrik fick uppleva min & syrrans stök .
och inte alltför rumsrena =D hahaha!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

HAHAHA ni skulle sett xD =D jag ska inte berätta om alla saker som jag såg, men jag skrattade som bara satan!!!! och diana är den nya bensinprisroboten!! ^^

2008-12-11 @ 16:16:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0