Söndag 28/12

Då är jag tillbaka .
I know you've missed me.
och jag håller vad jag lovar.
börjar med bilder från i fredags, annandag jul .
vi var hos DonkenJohanna (:
så söta är folket <3

Btw så var jag & syrran i gbg idag.
noll shopping, jo hårsnoddar &diadem,
lyckat värre ^^,
det var såhääär nära att vi hamna på bio, Allt Flyter.
syrran banga isista sekund . 100 kr??? :P hahaha!


Evelina och Jag . Evelina är min favorit <3 dessvärre ska hon kila till Australien ;(
lämna mig sådära ..



Haha , efter en stund blev alla väldigt pussvänliga ..
Donken is the shit , och en massa skit sades även ;)

Jodå, Underskatta aldrig människor som jobbar bland burgare;)


Vi kom dessvärre inte in på Stadt . det vart fullt.
men vi sysselsatte oss så tiden gick ... :)
Hamnade därefter hos Johanna igen,  .... osv !

Tack Söta människor för en riktig trevlig Kväll :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0