adidas tröja - me want,

Godkväll ,

haft en bra dag ?
själv har jag fått klara igenom jobbet med ont i halsen, &en täppt näsa .
men jag klarade mig,
Imorgon är det körlektion igen, 9.45 . sedan är det till att ta passkort & fixa pass. jag är inte alltför glad för det,


Dessa snygga tröjorna är ngt jag suktar efter, ni vet sånadära tröjor som är av ett speciellt material, liksom inte bomull eller så . det är synd att dessa brukar kosta uppemot 800 kr. och det är inget jag ger, tyvärr. kanske ngn gång?
finns bla på Stadium & Intersport .

Godnatt på er alla läsare,
PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Marielle

Hej! Jag har väl inga speciella knep, jag vet inte hur det gått till. =)

Sjukt snygga tycker jag med, skulle inte heller kunna lägga ut 800 på en sån, men gjorde det på en brun/gul typ förra året :p

2008-02-13 @ 23:12:11
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: beijan

jag har en glad nyhet, de kostar endast 600 svenska riksdaler :)

2008-02-15 @ 23:06:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0