bilddagboken - suck,

Godkväll!
tillbaka, tog mig en svängom bland bilddagbokens under.
och kom faktiskt på en sak,

så himla trött på alla kedjebrev och allt onödiga listor människor lägger ut,
en 155 raders lång lista om dig själv.
som ingen orkar läsa igenom, och som är skit frågor som ex "Har du kysst en av samma kön?"

det mest patetiska är folk som svarar på frågan
"Haft oskyddat sex?" då svarar personen ja också,
Eller frågor som "Runkat idag?" och personen svarar "det har inte du med o göra"
vem är du ? herregud, det är du själv som vill svara på alla löjliga frågor.



Eller sidor som tex.
"kommentera ett hjärta <3 om du tycker om mig, (Jag ser vilka som har kollat på bilden och inte kommenterat)
Hahahaha det är ju så patetiskt. skulle det vara något hot ifall man inte kommenterar ett hjärta? kommer du med kniv&yxa ? vadå jag måste veta ifall ngn gillar mig via internet?
snälla, vänskap&kärlek är ngt man ej kan skriva, det känns och man vet bara det.

eller .
1:a om du vill kyssa mig
2:a om du vill ha sex med mig
3:a om du vill ha mig
4:a om du älskar mig
5:a om du hatar mig
osv osv.
alltså det finns så många patetiska saker, och det är alltid lika kul att läsa . och vad folk kommenterar. hahaha .
ex, jag visar min kärlek genom att kommentera en 4:a .. ha ha ha,

(jag kan inte med 110% säga att jag inte skrivit ngt liknande, för jag har vart i de stadiet också,men jag menar när jag ser folk i min ålder och folks om är 18+, vilket är de mesta jag gör, det är då det är roligt.& det jag skrivit där uppe har inte som helst med någon person att göra. utan mest överlag, . men det är alltid lika kul att se . )

xoxoDiana
GODNATT!

Mottagna kommentarer:
Postat av: otto

haha, sant så sant! Dessa söndriga människor:p vem vill veta om man har runkat eller inte lixom?

2008-02-26 @ 08:56:49
Postat av: Silvia

exakt!!

2008-02-26 @ 11:15:29
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Sara

hahaa, du har så rätt diana!;)

2008-02-26 @ 17:32:53
URL: http://tidenfaller.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0