Dassboken - Hiss !

Goddag kära vänner !

Jag är glad idag !! =D=D
idag ör mitt humör på topp, eller nu iaf.
Kemiprovet gick bra, tyckte provet var ganska lätt .
men vi får se på fredag hur det gått. men bra förhoppningsvis.

sedan är jag glad för jag fyller år om 31 dagar (!!!!)
och för att Solen skiner .. !!! det är fint väder. jag älskart !
har ni inte tänkt på hur mkt vädret påverkar vårat humör !!



Var på bokrean idag, med kära Patricia.

Brukar alltid köpa Dassboken, den lilla .
det blev så detta året med !!

Förra året köpte jag "Snabba Dassboken"  på Bokia, 39 kr .
sen blev jag jätte sur, för hittade boken för 19kr på Åhlens.
Jag kom ihåg att snålheten i mig var sur lääänge .

Detta året var det "hemliga Dassboken".
19kr på åhlens . hehe,

image680
Tycker mest om de små dassböckerna, herrarnas dassbok är inget för mig. kanske för att jag inte är ngn man ^^

Jag Hissar faktiskt Dassböckerna, små lätta och behändiga med ett snöra som man lätt hänger upp vid toaletten . jätte bra, små korta texter, underbart när man sitter där på toaletten, vissa besök kan ju faktiskt bli längre, och även korta besök. Sitta där och bara vänta ? eller vadå? hehe,

egentligen, har ni tänkt efter? Vad gör vi egentligen när vi sitter på toa. haha, när det där under sköter sitt. haha!

Ska strax jobba, helst vill jag gå lång promenad ute . det är så fint väder, men men lite nytta måste jag faktiskt göra.

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

den där sista frågan där om vad man egentligen gör på muggen är en sån där djup fråga som du skulle kunna fråga bax

2008-02-28 @ 22:59:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0