en släng bilder från Fucking Åmål,,

hejsan !
nu ska jag snart plugga lite, sedan blir det övningskörning med pappa & sedan jobb.
gosh, jag är inte alls pigg på att jobba, känner att jag inte har ngn röst & håller på att bli sjuk,

image605image606
Ni ser, det funkade att locka med plattången . med lite knep sisådär,
Kvällens outfit;
Body; GinaTricot
Jeans; GinaTricot
Sjal; Kappahl,
Örhängen; cocoo.se

image607image608
Jag&gabriela, David,Emma&Malin
Jah ser ganska hm, elak eller ngt . men vad gör det ?
image609
det såg kanske kaotiskt efter vårat besök, golvet var rent när vi kom . haha !

Tack för en trevlig helg Malin,Gabriela&Emma . även till grabbarna .
PussfrånKina,


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0