Fashion against aids.

 Tjoho,

som jag sa. timmarna flyter iväg . och jag blir faktiskt friskare mens tiden går.

Jag har fått Gabriela till att hänga med till Gbg, det var iofs inte svårt.
"Gabby du ska till gbg imorn! bra!! haha,

Jag har ju blivit tvåhundra kroner fattigare, men jag vill åka dit imorgon, äta gott på Jensens .

Bilden bredvid är ett urval av H&Ms nya kollektion Fashion Against Aids, där 25% av försäljningen går till HIV/AIDS förebyggande projekt.
en bra sak alltså, tummen upp

det är kända människor som designat såsom timbaland, rihanna, the cardigans, scissor sisters mm.

Det är sådana saker som gör shoppingen till en bra sak!

iaf iaf .

nu väntar jag på att gabriela ska ringa, för om hon ej ska fika med den dära fika kompisen så kanske jag orkar pallra mig till henne, eller hon kanske vill gå!

Ha en bra fredagskväll!,
PussfrånKina,
























xoxo,

Mottagna kommentarer:
Postat av: kimiya01

sååå sjukt bra asså =)

2008-02-15 @ 20:02:58
URL: http://kimiya01.blogg.se
Postat av: atena

mm, har köpt timbalands t-shirt :D

2008-02-15 @ 20:07:20
URL: http://jiggy.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0