fettisdagen/semledagen !

Godkväll!

vet att jag inte kunnat blogga idag, men detta pga att jag jobbade direkt efter jag slutade skolan. så har jobbat 5.5 timmar idag.
och ni vet, ingen bloggning på jobbet .

det var ju fettisdagen idag .
har egentligen inte fattat vad det är för dag? och hur kommer det sig att fettisdagen blivit semledagen ? hum,

köpte mig två semlor idag, till jobbet . där jag bjöd Elin på en semla, kände att jag har gjort dagens goda gärning ! snåla Diana vettni ^^, det var gott . lite snålt med grädde dock,

image538image535
Hade kamera med mig, men dock inget batteri i kameran, så det får bli gammla bilder. Semla var iaf gott!

ÅrDatum
20058 februari
200628 februari
200720 februari
20085 februari
200924 februari
201016 februari
20118 mars
201221 februari
201312 februari
 
Sökte på Wikipedia efter fettisdagen,
fick upp en tabell,. om vilka dagar det är fettisdagen de kommande åren
haha, ja tänkte att ni kanske vill minnas det =P

Min pappa fyller förresten år den 20 februari .
hehe, såg att det var fettisdagen då, 2007!









Satt på CTA idag, sjukt många som ringde in . massa köer. jätte kul i början men, det roliga var iaf att det var en från Lidköping som ringde, hehe inte för att det är så konstigt, men det var kul=)

Godnattpåer!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0