Friskis och svettis !?

Tjhoo !

ska strax ta och stänga av datorn faktiskt, förhoppningsvis.
iaf. tänkte faktiskt berätta att jag kollat in frikskis hemsida.

priserna på ett kort var ju skapligt.
eftersom jag denna gång endast behöver för gympa!
ingen styrketräning för mig, och absolut inte spinning, hehe.
så det var skapligt .
ska nog börja med detta . hm, men inte än veckorna framöver är jobbiga. men jag tror jag kan ta tag i detta snart,


Jag var en jävel på friskis&svettis för några år sedan. började när jag gick i åttan, 2004. då jag följde med syrran till friskis och svettis. som just då endast var "tant gympa" i sleten gympasal. men det var kul, så jag fortsatte . drog med mig en efter den andra tilla tt följa med.

tänka sig att friskis gått och blivit så stort nu. hehe . =)










xoxo Diana
plugg var det ja . och jag vill faktiskt träna. men alltid alltid trevligare att ha en "träningskompis" även fast man träffar folk där, så är det alltid kul .. Elin , dags för oss att börja med den dära träningen vi pratat om i 100 år ? ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Nadia

Nemen, vilken hurtbulle du är my dear china :) Allt bra annars?

2008-02-19 @ 17:53:17
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Anonym

måste ta bort den kommentaren:P :D du fattar!!!

2008-02-19 @ 20:49:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0