fritidskort, det var bättre förr?!

Tjohopp !

tänkte bara säga att jag nu äntligen skaffat mig ett eget fritidskort,
fritidskortet gäller till 17 maj , suttonde maj, eller hur man säger =D

550 spänn för 100 dagar, ganska överenkomligt egentligen,
men om man tänker på hur mkt de kostade tidigare,

450kr för 150 dagar,
de har sakta men säkert höjts .

då tänker jag såhär; en körlektion kostar 400kr, o de vaarar i <35min, så då är det värt =D
även ang, klippning 420kr, då tänker ja, en körlektion kostar ju 400 =D haha.

Karta som visar var laddningen gäller
fritidskortet fungerar här!! ngn som vill åka till Tranemo ? ;) eller kanske svenljunga?
jag är iaf i Åmål just nu =D

vi hörs!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0