Göteborg nästa.

Godmorgon !
de flesta av er sömntutor sover väl ?
gud, det skulle jag med vilja .
men nej, det är göteborg som gäller. 9.15,

vädret är på topp idag, pappa anar +10 grader . vilket är 283 Kelvin . (låter ännu varmare m Kelvin ;D)
super ! (tack anton för rättelsen (;

Igår var ni jätte många som läste bloggen, många för lilla mig .
ni var över 100 pers,
jag tycker det är jätte kul, hoppas ni fortsätter läsa.(&kommentera, alltid lika skojj)


Vet ni vad jag är trött på?

Människor som lägger upp bilder massa massa dagar, veckor månader i förväg, exempel om man fyller år. så lägger man en bild 2 måander i förväg o säger : jag fyller år idag . (bilddagboken) . och sen förväntar man sig 100 gratulationer i kommentarsfältet..
Hallå? du fyller inte år nu. nej precis, ååh.

Eller sådana som lägger upp, Jag&älskling 4 månader ( 3 veckor i förväg) jag menar, hur vet ni att ni är tillsammans vid detta datum ?

ogillar även folk som visar uppmanande bilder. hemsk urringning med extra stor push-up eller massa uppstoppade sockar . eller människor som lägger upp bilder på sin och sin älskling när de råhånglar eller när man badar ihop. hallå?!? vakna, de bilder kan ni hålla för er själva.

Nej, bort med sådant. Nu måste jag bara tänka om jag gjort ngt liknande ? hahaha..


(obs! ej min bild, tagen från google.se sökt på "bilddagboken")

nu ska jag kila till staden snart,
ni får ha det så bra.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Rättelse: 283 grader Kelvin.

+10 grader Celsius motsvarar "bara" 50 grader Fahrenheit

2008-02-23 @ 12:42:47
Postat av: Sebastian

Härligt att källhänvisa till "google.se"... You go girl!

2008-02-23 @ 16:03:03
Postat av: regelrätt!

du syftar på sofia liljeberg!
men tanken är väl rätt ifs...

2008-02-24 @ 01:33:02
Postat av: Diana svarar

Anton; tack du ^^ jag tänkte lite fel .

Sebastian; haha. men jag tog ju den därifrån=P orkade inte kolla upp ordinarie ställe. hehe,

regelrätt!!; inga namn nämnda. bara era egna spekulationer,

2008-02-24 @ 09:37:18
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Linda,

Ja! Visst är det irriterande?! "JAG FYLLER ÅR!!" typ 5 månader framåt, gash, blir så jäklans irriterad, hah! XD

2008-02-25 @ 21:46:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0