hjältar ?

Godkväll,
sjukt vad klockan går.
jag har inte börjat med varken idrott, engelska eller svenska. ops.
elina ringde. hon förgyllde min kväll.
prata prata prata, alltid lika trevligt.
jag får iaf prata om vad jag vill&hon förstår och hon tycker om mig som jag är :D , förhoppningsvis ;)
till ämnet,

tänkte fråga er vad en hjälte är för er? har ni någon hjälte?

vad är en hjälte för er?
en figur som räddar världen, superman, batman ?
Polis, brandman, läkare är dem hjältar ?
familjen och vänner ?

just nu i detta ögonblick är Elina min lilla hjälte för kvällen ( ;
hehe. alltid där hööru du, synd att du itne täntke efter och valde natur din skit. hehe,
alltid lyssnar när jag snackar och har "mun diarée" haha .
och, om allt går så är både du (&Ida?) min hjälte !
image647


Mamma är också en hjälte i sig. året runt, stöttar alltid. även fast när man är trött ;) haha .

Gabriela kan jag även passa på och tacka ^^, sjukt hur hon hjälper mig ibland. tex följde med till Källby !!haha . sjukt snäll ibland den skiten . haha, hängde med till gbg med 20 kr i plånbok, dock lånade jag ut 100 kr ;) osv osv.
image648

Det var de, berätta nu om din hjälte !!

PussfrånKina, som måste plugga!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha vad gullig du är !
såklart att du får ha mun diarre som du kalla det, haha och du får även ´prata om vad du vill ;)
och projektarbetet ska bli så bra med mig,dig och Ida :D

2008-02-19 @ 14:30:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0