hjärtattack .

Halloj !

>jag är nu hemma.
efter att ha kört helt själv hem .
körde först från jobbet till ett ställe vid namn Råda, där det finns backe att öva på.
körde därefter till Lidåker, passerar en 90 väg. jag höll mig till 80. hehe
för jag är inte så bra på att styra ratten . det blir liksom höger vänster höger vänster, slalom typ. på mitt egna körfält.

iaf . det jag ska berätta var att jag nära krockade med bilen, hjärtattack. nu ska jag berätta.

 
skulle förbi detta märke.
ser att jag får möte längre fram.
men jag ser att jag kommer före. trodde jag iaf,
ska då köra förbi när idioten börjar gasa som fasen.
han ser att jag är påväg in, men körändå. så jag fick tvärnita.
med en pappa som typ får hjärtattack samtidigt som jag själv får det. känns det som.
det var de, vilken idiot.
jag var faktiskt mycket mycket närmare .

shiet. förövrigt gick det jätte bra att köra.. hehe,

nu ska jag äta.

vi hörs snart
pussfrånkina, som överlevde!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken Sand

hah vilket dumhuvud:/ de är en sån där hmm vad heter dete när man gör saker utan att tänka? en sådan är han! gött att det går bra att köra iaf, snart dags?:)

2008-02-18 @ 08:45:11
URL: http://frokensand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0