I'm back!

Godmorgon,

jag är pigg och kry !
la mig i sängs redan 22.30 igår (!!) med en hubud som en tickande bomb och en liten ipren i magen,
vi börjar från start ( ;

image661image662
vaknade av att klockan ringde, tänkte "jag sover lite längre" men kom på att tåget inte väntar.. skolan brukar jag komma försent. haha men det gör inget =P iaf, solen och vädret var perfekt ! så det var uppfriskande att cykla . klickade ngr kort på vägen med cykeln, underbart!
image663image664
på den 1tim 40min långa tågfärden hem&dit satt jag& elina och läste körkortsboken samt min svenska bok, jag har läst 40 sidor nu! har "bara" 200 sidor kvar, hehe. (svenskaboken) .
vi kom fram iaf. sedan tog vi kungsbackapendeln till Kållered , missade bussen sedan så vi fick gå, men det tog bara 10 min att gå till vårat kära IKEA , det blåste jätte mycket =P
image665image666
Inne på IKEA , underbart ! "vi behöver ingen vagn va?" nej , vi tar en gul plastpåse .. sedan gick vu runt på övervåningen (där de har massa utställningar av möbler osådant) vilket vi svischade fram väääldigt snabbt, så kom vi till "det som är kul" småsakerna! efter 10 min hade vi utökat en påse till två gula påsar, och 5 minuter efter . 2 gula påsar till en vagn! hehe, även två små tjejer kan shoppa,

Lägg märke till min kombination av sockar . haha,!!
det var såhär, har inte behövt tänka på mitt val av sockar, iochmed att jag haft höga skor hela vintern/hösten. sedan märkte jag på tåget att de var rosa! och att de syntes, så då drog jag ner överkanten som är vit av sockan. men tydligen gjorde jag inte det på den andra foten. haha!
image667
som sagt vi kom ut med en tung kasse var, dock var min tyngst . vad jag köpte visar jag nedan ! 2 timmar var vi inne på varuhuset. och då var det i "plock" delen . inte översta våningen alltså,
image668image669
vi gick sedan till gabriela.. som sedan följde med till sockerbruket, UKM, det var band o skit där. jag tyckte mest de skrek , . vid detta laget tickade min hjärna som en bomb.. shiet trodde den skulle sprängas.
Jag&gabriela gick sedan hem till henne för att se på Melodifestivalen,
förstod faktiskt inte varför inte Patrik Isaksson inte ens kom till 2a chansen ??? folk kanske tog det för givet att han krm vidare ..jaja,cykeltrippen hem var en pärs. trodde flertals gånger jag skulle ramla av cykeln, eller svimma.
image670
Detta köpte jag med mig hem,
Till Familjen; glasburk, grön&rosa toalettborste, (våran toalett på övervåningen är grön, hehe . badkar,handfat&toalett ^^, så det matchar,) duschgelé, diskborstar, 2 förlängningssladdar, 100 värmeljus, 
Till mig; 4 runda blockljus,  42 röda/rosa doftljus, 5 rosa mönstrade värmeljushållare,

Visst är jag snäll ? jag betalade allt själv . kände mig riktigt som en vuxen när jag köpte toalettborste & diskborste osv.

La mig på direkten sedan . med en iPren i magen, det var skönt.

xoxoDiana
- har en liten diss påväg,!


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha det var allt en bra dag i göteborg/Ikea! :)
din påse kanske var tyngst men vem betalade mest hahah!
lycka till på jobbet,

2008-02-24 @ 11:53:15
Postat av: Pettersson

Blev också förvånad över att patrik inte gick vidare, trodde helt klart att det var opera tejejn eller de tre fjolltjerna som skulle åka ut,
ja ukm var bara en massa knepigt, dit och vända :P

2008-02-24 @ 18:01:52

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0