iPod i toaletten ?

Tjoho !

skulle göra ett blogginlägg om dagen också .
det var eget arbete hela dagen lång som gällde .
GinaTricot har extrem rea typ, alla deras reavaror kostar 29;-
Hittade inget, men vi hade lite tidspress också, jag&Elin,

Däremot Hitta jag lite konstiga bilder i min kamera nu när jag kom hem!

image555image556
image557image558
Ja, bilder på vår kära toalett fick jag, det kan ju vara intressant. först tänkte jag "vilka fan har tagit min kamera, (såg inte bilden med iPoden), tänkte att det var några som går 1:an, ingen aning varför men iaf.
Sedan så såg jag min iPod, haha kunde inget annat än att skratta , och tänka "Dem skulle bara våga" .
Hade ingen aning om vem/vilka det kunde vara, sedan , sedan kände jag igen på den smaskiga röven ;) haha .
Kan det vara någon som börjar på H och slutar på anna ? ^^

Så mycket gör vi på våra onsdagar ! haha !.

image559
Det bjöds på Semlor , det var Karl-Mikael som hade fika med sig idag,
(Varje onsdag på vår lektionsfria dag, så är det 2 st som bakar fika till resten av klassen, riktigt bra faktiskt")
Nästa vecka är det lov, sportlov, men veckan därpå, v.8 ska jag baka ! hum, vad ska vi baka ? =)

Tjingeling,
kan nog ej blogga senare. pga trollhättan,
men senare ikväll efter 10 kanske !?

PussfrånKina!
ha en bra dag!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0