jobbintervju-Dagfård!


Hejsan !  OBS! mycket text.

ni kanske vill veta hur det gick på intervjun ? :)

jag&gabriela kom dit, 45 min för tidigt, men itnervjuverna tog bara 5 min (för de andra, för mig tog det 10 ungf) så jag var inne där redan innan 15.00.

Magnus, som jag pratade mig var jätte trevlig&rolig. haha,
det första han säger är "My s dotter va? jo jag känner din mamma ganska väl . Du har en storasyster som heter Silvia?" "jo jag har allt koll på er, hehe". skit söt . iaf,

aja . han prata ganska mycket och var jätte glad och söt. hehe, ringade in min mammas namn högst upp, o mitt i allt började han prata så säger han "jag måste bara fråga och få säga, " så fråga han mig vad jag kunde för kinesiska språk och att jag ska ta vara på det och att KINA deras industri växer mest mellan sverige o kina.. haha han var iallafall jätte söt,

körkort? det är på G och förhoppningsvis har jag det till sommarn,
Magnus; men det låter ju toppen, du är inte som mamma då? hehe, hon har ju körkort men kör inte. haha!
( ni förstår, mamma har inte kört på typ 16 år eller 15 , ngt sånt)

jag kände mig jätte stolt då han läste mina arbetslivserfarenheter, hehe. charkbiträde,jordgubbsförsäljare,telefonförsälajre, konditor&butiksbiträde eftersom de tre killarna före mig hade inte en enda livserfarenhet . hehe ( vi satt i ett rum och fyllde i papper, såg att de lämnade rutorna fria :P)
jag fyllde alla 5 raderna, haha!

Men, självklart ska det finnas ett men.
han kunde tyvärr inte lova mig ett jobb till 100% pga att jag ska vara i Kina 3 veckor. och kan då bara jobba 6 veckor. de vill att man ska jobba 9 veckor, tycker dock det är lite konstigt. för jag menar såppas många de tar in på sommarn, de kan väl inte tro att alla ungdomar ska jobba 9 veckor??
men han skulle göra allt han kunde . och det är väl bra det :)

Det var de, mer kan jag inte göra nu. bara o se ifall Magnus kan hitta ngt till mig :)

ha det gott,
pussfrånKina,

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

9 veckor? det är ju nästan hela lovet,tror dom att någon vill jobba så mycket?! XD

2008-02-18 @ 19:11:55
Postat av: Fröken Sand

har du redan varit på intervju där alltså:) jag skickade in en ansökan från internet, vet dock inte om man skulle de eller skicka ett mejl.. vad gjorde du? puss

2008-02-18 @ 20:08:53
URL: http://frokensand.blogg.se
Postat av: Fröken Sand

Okej får väl se;) skickade ju in för ett tag sen men vi får väl se:) helst vill man ju ha ett jobb som man kan jobba på efteråt, typ på helger och sånt! puss

2008-02-18 @ 21:23:57
URL: http://frokensand.blogg.se
Postat av: Silvia

grrr... andra gången ja försöker kommentera!!!
iaf, han magnus verkar asgo' ju!
tror nog du får jobb där =)
mwa!

2008-02-18 @ 22:40:26
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0