körkorts hysteri - GrRRrr

Hejsan !

som ni kanske förstått,ni som följt min blogg så har jag Körkorts hysteri, allmänt 18års hysteri,
allt kretsar runt detta förtillfället,
kan knappt tänka på ngt annat än körningen&teori.
vilket är väldigt jobbigt ibland,

iochmed att jag är ganska seg på att lära mig, och kör inte så jätte mkt hemma ( eller alltså, jag kör hemma, varje söndag&ngn gång på vardagen, men tränar då bara på allt gammalt, vilket kan vara tråkigt) iaf då får jag ta massa massa körlektioner hos trafikskolan . så jag är ganska seg.

varje lektion är inte billig, 400 kr . känns som allt går i spillo.
det hjälper inte av att ena och andra får körkortet och de klarar sig bra med ett fåtal körlektioner,
senast; Kusin Karlin fick körkortet nyss, Grattis (11 körlektioner!! iih)

Jag har liksom tagit 8 körlektioner redan !! och har en heeel del kvar, är väldigt glad om jag klarar mig på 22 lektioner, vilket just nu känns helt bortom landet .. gud . man blir ledsen av detta. sen vet man ju heller inte ifall man klarar av teorin eller uppkörningen på första gången, osv osv ..


Jag vill kunna köra pappas lilla BMW , utan att han sitter bredvid och är skit nervös. & utan att jag är nervös och nästan glömmer att andas .

Jag vet att jag är ganska dum som pratar om körkort hela tiden, och är helt sjukt glad, detta medför ju att jag blir ännu mer besviken på mig själv (om jag kanske inte kalrar teorin osv osv)
Men det är ju körkortet som är aktuellt just nu. man kan inte sluta prata om det då. förstår ni ?

xoxo,Diana
nu ska jag skriva arbetet "Mitt Liv" .

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sara

haha, snacka om körkort hur mkt du vill;) det är ju fasen viktigt ju!:) och fy vilken förbaskat snygg bil:D

2008-02-24 @ 17:43:40
URL: http://tidenfaller.blogg.se
Postat av: Cattis

Det är lite jobbigt när folk inte behöver ta många körlektioner, haha - jag tog över 20

2008-02-24 @ 20:05:13
URL: http://worldofcattis.blogg.se
Postat av: Fredrich

Nu har jag läst igenom hela sista sidan på din blogg :P så nu är jag lite me igen =)

2008-02-24 @ 21:17:16

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0