körlektion,

Goddag,

hade då som sagt körlektion idag,
det gick ganska dåligt,
gud . mina ben& armar vill helt enkelt inte göra som han säger.

blicken,pilen,filen . i svängar.
men jag vill bara trycka ner kopplingen . gah,

glädjen från igår gick genast ned efter körlektion,
skit tråkigt verkligen, trodde jag skulle klara igenom momentet idag.
men icke sa nicke.
det blir till att göra om samma sak nästa gång igen. skit,

Jag har redan kört hela 8 gånger. ååh, pengarna&körlektionerna bara rullar fram.
det kommer bli ett dyrt körkort.. känner jag på mig.

gud vad sur jag är på mig själv. argh, vill bara ha körkortet. vill bara kunna allt,


hejdå.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0