Lidköping ..

Tjoho !
orkar inte tänka, gosh, ska man sova ?
jag anar nog min tid i månaden är snart inne, ska kolla.
humör som berg och dalbana Diana ? svar ja.
ursäkta mig, ledsen.
har blivit utmanad av två unga damer, ska bekänna 7 sanningar o mig.
det kommer ikväll .
jag fruktar den listan.
Lite bilder kommer nu, jag är lat . jobbigt att ladda upp.

image536image539
1)A: Varför skriver inte du något om mig på din blogg för?
D: för jag har ingen bild på dig Amela, kan inte bara säga Amela är så bäst!
A: okej, ta ett kort på mig då. snabbt innan carro ser ( ; haha ! men jag måste godkänna det,
Godkänt Amela ? ;)
Amela är en jobbarkompis som är liten och söt . Vi har fåra tvister, men endast på gott syfte ! ^^
2)varje dag till och från skolan/stan/jobbet . ser jag den flaggan . alltid vänt åt fel håll . idag var den vänd åt rätt håll, jag var lite försenad, perfekt? nej, för marken var glashalt. hemskt.mamma hade rätt,
image538image535
Kom hem, efter en jobbig berg-och-dalbane dag,  Årets första semla . den var god . fast jag är inte såå förtjust i semlor. tyckte bättre om dem när jag var mindre.
image537
Kom hem, två likadana brev, ett från NLT (lokaltidning i lidköping) och ett från SKLT (Skaraborgs läns tidning) skulle få vara med i deras familjesida. när ja fyller 18 . hehe. om 57 dagar va? (nedräknaren i högerspalt-->)
En fråga ja ska svara på : vad gör du om 10 år? hum?? hehe

Jag vill ut, men ändå inte.
Ohlins i Skara idag.
Jag orkar inte gå dit. vill inte
ingen lust, får huvudvärk av bergochdalbanan
stannar hemma.
eller?
Jag vill ha Sommar 2008 .










Pusspåer, vi hörs !
ha en mysig fredagskväll :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: anna

mm va gott med semla : )

2008-02-01 @ 18:46:40
URL: http://annnnnaj.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0