många bollar i luften.

Halooj 

ville bara önska godnatt.
och även meddela att nu till våren så har jag många bollar i luften,
känns som jag ej kan fokusera mig.
körkort, jobb, skola, sommaren 2008, våren, projektarbete .
shiet känns som hela dagen har bombats med saker. haha,

men detta kan nog bli bra,
jag&ellen har iallafall konstaterat att sommaren 2008 ska bli den bästa. säger man väl varje år, men detta året är jag faktsikt 18 och med körkort ?? :D

ang. projektarbete så tog jag en snabb sista sekunden fråga till min kära vännina Elina, frågade om vi skulle göra ngt kul . hon&ida har filat lite smått och gått in på att åka till ngn stad och göra ngt kul, men samtidigt bra. typ lite allt i allo? historia, religion, sevärdheter, kanske en turistbroshyr?:P hehe . iallafall, jag sätter sprätt på idén. & om vi kan planera ngt bra så går detta i väga. snälla töser som låter lilla mig "vara med" ;) hih. det viktigaste är inte betyget, utan att vi har kul!

Godnatt,
pussfrånkina,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0