Ny dag Nya tag,

Godmorgon !
eller god förmiddag kanske =P

Själv vaknade jag precis, vaknade av att Gabriela ringde .
hon hade ringt två gånger . hehe
Hon hade det bra igår, på Ohlins .
ångrar jag det ? Svar ; nej för jag behöver ta det lugnt.
kan inte minnas när jag senast var hemma en fredag .
inte min almanacka heller, långt bak iaf.

Igårkväll;
Såg på sista avsnittet av GossipGirl, förbaskat bra.
Snackade med storasystern min i paris, utökade min meritlista på CV:t
fick komprimera och mixtra . det ser jätte proffsigt ut nu ( ; tack systern .
Nu ska jag strax käka frukost och se på Juno med Julia,
den handlar om en 16årig tjej som blir med barn och pappan är hennes bästa kompis, o allt som hör därtill.


Vi hörs senare .
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hur var filmen ? värd att se kasnke ? :D

2008-02-02 @ 20:57:50
Postat av: Linda,

Jaa, hur var filmen? :D

2008-02-03 @ 11:53:15
Postat av: Diana svarar

elina&Linda,: Jag svarade ju på er lilla fråga på inlägget efter, men jag kan göra det igen :)
Filmen var ingen hit. men det kan vart för jag hade höga förväntningar på den.

2008-02-03 @ 21:35:59
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0