Old is gone, lucky me,

Tjohejsan !

Jag&Gabriela satt igår och kolla igenom hennes mapp med bilder på mig.
HAHAm jag säger er att vi fick oss riktigt goda skratt .
det är nästan så jag funderar om jag verkligen ska dela med ngr med er eller inte.
haha, men äsch man kan ju inte vara snygg varje dag ? ;) hahaha !!

image640image642image643image644
1)alltså denna bilden är fruktansvärd. haha, detta var kanske för ett år sen. fy fan vad jag ser ut, och det roliga är jag måste säkert tyckt jag var snygg där eller liknande. gud jag skäms,haha
2)bilden är tagen för minst 2 år sedan . eftersom jag hade det linnet från jc, som min syster tyckte såg ut som ett nattlinne,
3) korte¨t taget efter invigningen, alltså augusti 2006 . Jag stank som tusan och "sminket" från H&M var hemskt utkletat. haha,
4)no comments, hehe kortet är mindre än 1 år gammalt tror jag. OMG säger jag, jag tog ju ett ego kort som inte blev alltför lyckat. hahahahaha!!

image645image646
1) vi hittade iaf ett lite normalare kort, hehe . Sommar 2007 . gaah, jag vill ha SOL&VÄRME.
2( Sommar 2007, jobbjobb på InfoOne,och jag vill ha sommarkläder på mig . utan att frysa, mjau,

Nu ska vi strax kila,
PussfrånKina,!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Guess who

Det var väl inte så illa. Det är ungefdär så vi minns dig! :D

2010-05-09 @ 19:22:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0