onödig väntetid,

Tjohejsan !

nu har vi hållt på lite här hemma hos Malin,
packat och sådant.
ska snart ta oss bena och gå hla vägen bort mot andra sidan staden,
shiet shiet. jaja lite frisk luft är alltid bra,

sedan åker jag & Gabriela till Trollhättan
väntetid på 2 tim, ojoj, det blir donken =D
helt onödigt , skulle vart framme på 2 tim, men nu tar de 4 tim .. gah.

384339-590384339-583
det har vart en mkt mkt trevlig helg i Åmål vill jag säga,
och det skulle inte bli det om inte det vart Malin,Gabriela,&Emma .. hihi,
nästa gång blir det Lishöping ;) hehe, Malin&Emma är välkomna :) v,8 malin (!?!) =D

Ha det gott,
vi hörs ikväll!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0