slut.

Det är slut.
slutpratat punkt slut
Det skulle vara du&jag mot världen
och ni andra kunde fara till andra sidan av 24 000 kronors jordklotet
men
du som inte kunde stå på dig
du som inte kunde sträva efter något du ville
eller ville du det?
du som var av sorten 'mer'
du som pratade en massa skit med fienderna om din andra hälft
du som inte alls är trevlig
du som inte ens försöker
du som låter mig göra jobbet
du som skiftar som en kameleont på 2 sek
du som är egoist
du som tror att du är bäst i världen
du som lägger all skuld på mig
du som har dina andra kompisar som bara betyder något
Du är feg
För dig är våran vänskap värd lika mycket som en rund ring
noll
Det är slut.



Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0