städning,biljard&bus!

Halloj
ska kila till jobbet nu, men lite bilder först!

Gårkvällen i bilder då :)

image546
städade, och det behövdes . shiet vad mycket dam deet var vid databordet, alltså bakom tgenbordet. där man aldrig tar på, eller ah!jag städade frivilligt !!!
image547image548
tog mig långa vägen till biljardhallen, spelade med Fredrik. dock vann han med 3-1 , fast jag gjorde ett "självmål" . svartabollen i fel hål. damn!
image549
kilade sedan till beijanbeijer, där Gabriela fanns. vi spelade spel, såg på tv och lite annat skojj, haha . ^^,så att säga.


Jobb nu !
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

fyfarao vad jag ser ut! snälla byt ut den för mitt eget bästa XD

2008-02-04 @ 16:11:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0