stadsrunda i Åmål,

Tjoho !
nu är vi tillbaka,
trötta som vi är,

vi tar lite kort va ? :D

384339-585384339-584
Vi gick stadsrunda, och vet ni vad? jag måste måste klippa mig när jag kommer hem, gosh.
svin dyrt dock, Preben , meen ibland mste man, luggen sticker, och ni vet den liksom sätter sig på varsin sida, som en gardin. haha ass fult .. men men,
384339-587384339-586
Jag kommer få glasögon, om jag bara tar mig i kragen och går till en optiker. jag vill inte,
fast jag ser ju inget, typ, inte bra när jag övningskör, inte..
Vad tycker ni ? ;) passar jag i glasögon?
Jag har även utsläppt hår serni? det har ni inte sett tidigare ,, för jag hatar utsläppt hår nu när jag fått såppaslångt hår, så jag satte upp det nu .. måst eklippa håret,
384339-589384339-588
Sedan gick v till Karlbergsskolan . Malins skola, hon är ordförande i Elevrådet, så hon har nycklar till hela skola . hehe, vi gickk en rundvandring. och sedan kokade de kaffe .
384339-590384339-591
Sedan var vi inne på elevrådsrummet, jag provade studetmössa. det fanns en liten mössa. och den passa mig,
jag vill ta stundenten .. hihii^^, hur många dagar är de kvar? (nedräknaren till höger =P)
384339-593
Sedan käkade vi Pizza, på Åmåls pizzeria . haha van vid Lidköpings pizzer
ia,
det var väldigt väldigt gott .. mjummie, gabriela åt upp en hel pizza.

Nu ska vi ta det ugnt, käka lite chips och sådant ...
men hörs,
hoppas ni har det bra...

PusfrånKina!
vet ni vad? det var dubbelt läsarantal igår som dagen innan,
hehe så ni var över 100 läsare, (mycket för lilla mig ^^,) undrar varför?
Inte har Stina länkat mig .. hm, jaja. det är kul att se iaf :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Jag tycker du passar väldigt bra i glasögon. Det sägs att man alltid ser bättre ut i glasögon än utan.

Jag måste säga att din blonda kompis Malin är mycket söt.

2008-02-09 @ 22:52:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0