stearin på ansiktet.

Godmorgon,
sitter just nu &käkar frukost.
strax skolan, ska fixa mig lite innan bara.

ska berätta en rolig grej som jag gjorde igårkväll.

image675
Ni ser den långa fina raden med ljus ?
jag fick för mig att på ett andetag blåsa ut alla ljusen, (ni vet som man gör när man fyller år och ska blåsa ut tårtljusen!)
iaf. sagt och gjort, jag tar ett stort andetag och blåser det värsta jag kan, från vänster till höger.
haha, ni tror inte jag blåser så hårt så jag liksom blåser upp de flytande stearinen mitt i ansiktet på mig.

det var stearin överallt på bänken & i mitt ansikte,
jag hade stearin i håret, på läpparna och i ansiktet. hahahaha!!

Ingen bra idé alltså,

de va de ,
xoxo,Diana
hörs i eftermiddag!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahahahahahhaha...
ja skratta sa mkt nyss att agathe o hennes mamma sprang in hit o fraga va d var som hade hant... fick oversatta din hostoria till franska da...
hahahahha...
agathe ba:
"ah det marks att ni ar systrar"... haha
du ar for sot du..
mwa!!

2008-02-25 @ 21:44:13

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0