sur.

Jag är så jävla sur.
Jag vet, man ska se det positiva i saker och ting.
men då måste jag leta.
Jävla tandläkarn.
Jag vaknade av att jag dreglat så mkt.
med ett ryck vaknar jag upp, klockan!? 9.45
ååh, ni förstår jag hade en tandläkartid 9.00 idag,
som jag självklart glömde,
alltså jag visste att jag hade det, såg det igår i kalendern.
min kalender som jag kollar dagligen,
och vet ni vad detta innebär?
en avgift för utebliven tid, som även heter tvåhundrakronor.
som jag ska punga ut.
grrr . man kan ju göra massa kul för denna slant.
ex. en halv körlektion (behövs), 4 pizzor, o en massa skojj, morr.
Jag skulle tom kunna ge slanten till mamma,
aja. nu blir kommunen (staten?) 200 kr rikare, grr.
Jag som brukar skratta åt andra som glömmer bort sin tid,
eftersom jag aldrig gjort det. aldrig.
Syrran, Gabriela & Oskar är bara tre av de jag kan minnas som jag "skratta åt" på skämt såklart.
men som dem säger, skrattar bäst som skrattar sist. morr,
Jag är så sur så sur så sur på mig själv . gah,



Vi hörs senare!
detta kommer förstöra hela min dag. haha jag vet detta,
PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0