telefonförsäljare - det är inte lätt,

Godkväll!
ska bara visa lite bilder jag tog idag från jobbet,
livet är hårt som telefonförsäljare
man ack vad kul vi har ibland :)

image672
Dagen till ära var HasselPassel min arbetskollega som satt på ett o samma bord (;
Han är allt bra rolig&bra ibland. haha
image673
sedan var det rast, och jag & linda njöt av varsin gorbys, mums, vad jag ghar saknat dessa små godingar ;)
image674
det är ganska stökigt vid min arbetsbänk, men det gör inget. det är trivsamt när det är saker överallt på ngt vis. hundra arbetsredovisningar och skit ..








Där var en titt på arbetslivet som telefonförsäljare, ngt för er kanske ?

Just nu käkar jag för gammal mangosorbet, den har stått så länge så det har bildats is liksom, inte alls gott. men man får ta det som finns . jag ör sugen på sötsaker.

xoxoDiana
Godnatt!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0