usch nej.

usch, jag trivs inte alls i mitt svart vita utseende av bloggen.
tror jag får ändra tillbaks ..

PussfrånKina!

Sådär. det var ju tur att jag sparade min gamla stilmall .
jag tror inte jag är för ändringar i ens liv =P haha i detta fall, bloggutseendet ( ;

tjingeling, nu nalkas jobbet snart!
PussfrånKina!


Frikoppla&motobromsa!? ngn som kan ge mig exakt vad som sker när detta händer?
frikoppla är det när man inte har i ngn växel eller hm ??

Jag kommer aldrig få mitt körkort!

Jag undrar när jag ska få körkort . haha, jag vet inte ens vad frikopplaeller motorbromsa är . hm, ? får plugga på lite, men det är ju liksom sådant som inte står ngnstans.man ska bara kunna det, för i teoriboken står det bara massa regler och skit . man förväntas kunna detta.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Motorbromsa är ju när du saktar ner farten genom att släppa på gasen istället för att trycka på bromsen. fattar du ? :P

2008-02-04 @ 17:32:06
Postat av: Jonna

vilken snygg bil:) min färg..

2008-02-04 @ 19:04:00
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Linda,

Hahah, fyfan vilken söt bil! :'D
Får man fråga dig Diana vart du har köpt hjärtörhängena som du har på dig på headern? ^^ Har hört att de finns på H&M, men jag hittar de aldrig där... o_O

2008-02-04 @ 20:40:51
Postat av: Diana svarar

Anonym; Okej tack :) men många säger att det är när man växlar ner till en lägre växel. ?
fast ska höra med min trafiklärare ! =)

Linda,; Ja, sjklart ! Mina hjärtörhängen är köpta på H&M, men det var ett tag sen. tror inte dem finns kvar på H&M längre.. har inte sett dem där på ett tag :)

2008-02-04 @ 22:12:15
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0