Varför Skara Sommarland?

Godkväll!
jag ska strax somna,
kollade igenom mejlen.
såg mejlet från Skara Sommarland,
jag skulle förbereda mig på vissa frågor
"Varför vill du jobba på Sommarland?"
& Varför vill du jobba inom den kategorin du valt?
Skara Sommarland

Snälla Snälla Snälla, det är frågor som dessa som folk bara sitter och smörar huuur mkt som helst.

liksom jag kommer att göra .


xoxoDiana
Godnattpåer,
önska mig lycka till på Kemiprovet :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Malin

Men jisses!
har du sökt jobb till skara sommarland!?
Det ska jag minsann också göra, kollade det häromdagen minsann, verkar fruktansvärt kul. Eller i alla fall om det är väder för det. Nu gäller det bar för mig att få tummen ur och göra det, eftersom ajg är sämst på att ta tag i saker. Puss puss

2008-02-29 @ 16:21:07
URL: http://malinleander.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0