vida och högt skurna,

atjoo ,.

hej alihopa,
jag kan meddela att jag officiellt är sjuk, förkyld . kallsvettas, nyser så hela näsan är röd, (eftersom jag klämmer/täpper igen min näsa när jag nyser, tycker det är så hemskt att nysa liksom ut massa skit . så det har blivit en vana),
ska ta och jobba idag ändå, känner att jag behöver få ihop dessa timmar. eftersom jag har mkt skola framför mig.

vet att jag inte borde jobba, men ett måste.
jag har heller ingen ork för att plugga. fast att min hög med läxor har bildat ett berg, mounteverest,

image710image714

De vida, högt skurna jeansen som 'alla' gick runt i för ett par år
 sedan, men som sedan försvann på grund av att stormen som drev oss till stuprörsjeansen
är nu på väg tillbaka. 
Vad tycker ni om vida jeans och byxor?
 Är det något ni kommer satsa på i vår?
 

PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linda,

Nä, jag tror inte att vida byxor kommer att bli så mordernt i år, det kommer fortfarande vara stupisar och baggy som gäller, tror jag i alla fall! ;)

2008-02-13 @ 17:03:53

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0