Visning!

Godkväll!

det slinker ner ett mejl i min hotmail, från cocoo.se
får en liten förhandstitt av cocoo.se nya kollektion, Klockor.

Så ett måste är att klicka in till cocoo.se och kolla in dessa urläckra klockor, sjukt snygga .
finns för alla smaker i olika former och färger . hehe, underbart.

Cocoo.se
Här har ni ett urval från den diamant&silvriga kollektionen av klockor, vilket jag själv tycker är bland de snyggaste .
Funderar själv på att köpa klockan längst ner till vänster. då jag tycker den är skit snygg, :)
vad tycker ni ?
Jag tycker att ni borde kolla in sidan ? kanske hittar ni något ?
det finns ju faktiskt nästan allt i smyckesväg, även väskor! eftersom det är
Sveriges största smyckesbutik på nätet!

Och vet ni vad? det är fraktfritt ! + att de bjuder på faktureringsavgiften! billigare kan det inte bli ?! 

xoxoDiana


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

den nere till vänster ser ut som den ja köpte på jane norman i belfast =P
mwa!

2008-02-22 @ 21:17:43
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0