1 års jobb, kom ihåg det !

Halloj !

Som ni kanske märker, så jobbar jag inte .. vilker är vääldigt skönt, less på att jobba.
men som vanligt så beror det på att skolan tar upp tiden ..
nationellt prov i fysik på onsdag ..
de förväntar sig att man ska plugga igenom att som man gjort på 1 år och även komma ihåg allt!

jag är ju inte alls bra på att komma ihåg, det funkar till ett prov, sedan glöms det. typ så.

image479image480image481
det var riktigt vår-väder ute idag .. skinigt & bra .. jag&fredrik drog till WiLLy;s ..
jag köpte kuvert&lakrits, nu är mina Cv:n påväg ut snart (;

tillbaka till newton, coloumb, joule, ampere, watt, ohm och alla möjliga beteckningar..


Gud vad jag vill ha dessa örhängen !! finns på cocoo.se

men de är ju förtillfället slut. och jag vill och orkar inte vänta, iiih !!!

PussfrånKina!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0