2007 års Nyår i bilder !!

Tjohejsan !

sitter här och har liite bråttom,, medans jag är väldigt sur på min syster också. och å mig själv.
var i gbg i lördags, men jag&elina skippade en H&M, dumt gjort,.
för där hade de rea på en parkas (jacka) glansig typ , som endast kostade 98 kr . (rea från 398)
ååh, irriterande. iaf syrran avr där, då hade de en svart strl 32 och guldig 34, hon köpte guldig.

iiiiih, SVART! 32!! MIN strl, såå irriterande . att vi inte gick dit + att syrran inte köpte till mig. jag är sur.
image304
Ungefär en sådanhär, fast i kort modell. och glansigare material, Perfekt till våren!!
åååh :(


NYÅRSAFTON 2007 i bilder !!!

image288
image291image295

image297
image298


Gott nytt år på er!
Hoppas ni alla hade en bra och trevlig kväll,
ni får gärna berätta om den ifall ni vill :)

nu ska jag kila vidare till Vinninga, en 18års middag/kalas ^^ hos ELina, som fyller år idag . woho!

hörs kanske under kvällen!

PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

ååh vilka underbara nyårsbilder :D du verkar haft det bra!!! Men ikväll ska det också bli en massa bra hemma hos mig med folket :D

2008-01-01 @ 16:21:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0