agera skådespelare med 2.25 i hand,

haha.. något sådant som titieln, dock är titeln lite överdriven, men ni förstår ?

det är alltid lika kul att gå på "fester", eftersom det kryllar av skådespelare, flickor som pojkar.
jag får agera åskådare, och skrattar en massa, inombords.
Folk tror jag skrattar för att jag är glad osv, haha nej jag skrattar åt er.
(obs! inte alla, men många av er,)

när man "druckit" så är det helt plötsligt
okej att säga/prata en massa skit, för man låtsas som man inte har koll, men innerst inne vet du exakt vad du säger.
okej att kalla någon ngt dumt, anledning är som ovanstående.


Jag, som inte dricker, får istället frågeställningar av  skådespelare av varför jag inte dricker?
då svarar jag :varför ska jag dricka ?
främsta anledningen till att jag inte dricker är för att mina föräldrar inte vill att jag ska dricka före 18, om inte i deras sällskap.
okej om ni dricker, fine för mig. men ifrågasätt inte mitt sätt, hah vissa antyder även att jag är "tråkig" som inte dricker,, är jag tråkig? haha. då får jag vara tråkig. men bättre det än att spela, haha om man anser att ramla och skrika är roligt, jo det kan jag med göra, utan alkohol. tack,
image388
man kan ha kul utan alkohol, systrarna LIM visar ett exempel ;) haha
image387
denna bild får också komma med ^^, haha jag har bara ett ben upp :P

Nu ska jag gå på rast!
VI görs!
PussfrånKina

ps, säg vad ni tycker :) säg om jag har fel, men som sagt jag drar inte alla över en o samma sträng .. men ni förstår principen,

Mottagna kommentarer:
Postat av: korvbussen

bra inställning..:D finns inget grymmare än att av nykter:P

2008-01-20 @ 17:31:02
Postat av: Diana svarar

korvbussen; tack Oskar ;) jag ska kämpa vidare ^^,

2008-01-20 @ 18:12:04
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Sebastian

håller med dig. har inget emot folk som dricker, bara de gör det moget och ansvarsfullt. fjortistjafs kan kvitta.

2008-01-21 @ 22:48:27
Postat av: Linda,

NO ALCHOHOL! :D
Fyfan vad söta ni är, är också kines, eller ja, halvkines, fast jag känner mig inte lika söt som en kines. o_o'

2008-01-21 @ 22:58:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0