Bok-rean på B ?

tjoho !!

var på toa förrut, där på en krok hänger dassböcker
snabba dassboken
hjärtliga dassboken
herrarnas dassbok
osv osv .
Ni känner igen de ?

brukar alltid köpa en ny dassbok varje år, på bokrean .
förra året köpte Jag snabba dassboken på åhlens . 39;-
sedan därefter ksota den 19;- på Bokia, jag kom ihåg hur snåla Diana kom fram.
haha , lite kul, var nog irriterad hela dagen därefter ^^,
Jag kunde ju faktsikt få två dassböcker till priset av en ;)


Snabba dassboken, hurry !

Så till min fråga, Vet ni när bokrean brukar vara ?
Har nämligen tjötat ut alla skämt i boken . haha!

Vi hörs !
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0