den fysikaliska stormen drev med vår brevlåda.

GodMorgon allihopa !
- eller rättare sagt, goddag !

vaknade precis.. känner mig hur trött som helst, jag har nog sovit för mycket, hela 11 timmar blev det.

lillasyster kommer instormandes på "morgonen" oxh säger
"Våran brevlåda ligger på marken, min cykel också"
haha, jag förstod vad hon mena, blåsten där ute måste vara minst 7829m/s eller ngt liknande^^
Blåser det lika mycket hos er? eller är det bara här i lidköping ?

jaja, idag blir det en massa massa plugg för min del,. fast jag vet att det inte kommer bli ngt..
usch få har nämligen nationellt fysikprov på onsdag . krafter, tyngder, tryck, energi, laddningar, och en massa sådant .. usch, då måste mabn ju rota fram allt man lärt sig under året.. min hjärna har nog slängt bort de kunskaperna ^^

image465
Fysik - läran om,, hum hur saker fungerar ? eller vad har fysik för definition ? .
jag bävar iaf för fysik B kursen. men det ska nog gå bra ;)

Nu måste jag starta med det nationella provet, som vi fick ,, Vi fick även med facit, haha ni tror inte jag kommer att ge upp på direkten och kolla facit ? hehe ;) vi hörs senare, hoppas ni får en bättre start på lördagen än bland miniräknare&formelsamling :D

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linda,

Jaa, hahah, när vi satt i bilen och stannade vid stoppljuset så skakade BILEN! Jag fick råpanik, hahah!

2008-01-19 @ 22:53:35
Postat av: Diana svarar

Linda,; haha, jag kan tänka mig det, vår brevlåda är ju puts väck & jag blåste nästan av cykeln.. vi får hoppas de blir stopp på orkanen snart ;)

2008-01-20 @ 00:18:16
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0