Diana did it again .. of course

Godkväll!

sitter här nu..
ni kanske minns att jag sa att jag skulle läsa i idrotts boken?
jo det gjorde jag. liggandes i sängen. vilket resultera i att jag somnar till..
vaknar efter 1 tim, ajjsing..

så nu har jag stått upp, suttit upp, eller gått runt i huset, med idrottsboken i hand. haha !
duktiga jag har faktiskt läst hälften av boken nu, prov v.6!

image478
när man är trött och slut på krafter, då ska man ta flera mikro pauser, slut ägonen och andas djupa andetag i ngr sekunder.. så mår du genast bättre,


känns hemskt, folk ska skolka imorgon. eftersom skolan förlängt våran skoldag med 4 tim, pga en temadag om spelberoende/databeroende. skit kul? nej .. föreläsning i 3 tim, sedan 2tim 40 min disskusion!!?
kul att de flesta i klassen skolkar då.. skulle jag med gjort OM det inte var för att jag ändå ska dit kl 8.00 på morgonen..


usch,vet ni vad? jag känner mig jätte hemsk. usch är på så dåligt humör så jag skulle kunna mörda en varelse typ.. bäst o lämna mig ifred tror jag...

Gondnatt på er!
pussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

hej hej! :) Ska du jobba idag?? pussisar

2008-01-21 @ 13:25:46
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Stina

syynd att du inte ska jobba... synd för mig alltså hihi :p Mmm jag antar att det är jobb för mig som gäller idag, är nästan lite rädd för att gå dit nu haha, har missat såå mkt de senaste... Tagit ledigt hit och dit, vart sjuk och sånt.. Suck!! Aja, puss puss!!

2008-01-21 @ 14:38:09
URL: http://stinalee.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0