E.M.D - All for Love

Tjohej !

shiet, jag sitter här igen. nej ska faktiskt ta och läsa min idrott&hälsa A bok, prov snart , och jag har läst 30 sidor =P

ska bara ladda upp en video här, våran Idol trio,
E.M.D - erik segerstedt, Mattias andersson, Danny Saucedo ..
är det någon annan som tycker att mattias är sjukt lik erik ?


(haha, jag kom på en sak nu, när jag skrev ner deras namn,, haha ngr kanske förstår?)


Jag tycker iaf den är bra,, kanske för att jag är en såndära som faller för 'pojk-låtar' .. ?

PussfrånKina.
Nu är det idrott&hälsa som gäller =P
jag som tränar sååå mycket ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: laijna

jo, de är faktist lika :D

2008-01-21 @ 18:32:03
URL: http://laijnloo.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0