en snabbis ...

hur kmr det sig att tiden alltid går snabbare när man tar det lungt ?

usch, tar en dag ledigt från jobbet ..
tänkte plugga, resultera till att en trött Diana ligger o pluggar matte, i sängen ..
somnar till, gud vad skönt . vaknar upp av ett sms från kära Elina .

syrran frågar om ja vill ha datorn ?
"Nej, jag ska plugga"
okej .
Eller vänta ! ska bara blogga ett inlägg . Haha, så här sitter jag ,

ska dra mig tillbaks, måste .. vi får höras senare !

Hoppas ni har det bra,, ska komma på ngt bra o blogga om, hur de nu ska gå till =P

Nehepp, här skulle en nytagen bild in , men men, sjklart ska blogg.se hålla på och krångla.. Skärpning nu!

PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0