ensam på jobbet - det är inte sant.

tjoflöjt !

Hoppas allt är bra?
Själv är det skit typ , vaknade, var skit trött. datorn var jätte seg, fick för mig att jag skulle bränna över alla min bilder till skivor, ifall det händer något. men jag har över 7000 bilder, hha så det blir många skivor och min dator har gått i pension. laddade ner ytterligare ett avsnitt av gossip girl :)

cyklade till jobbet, världens motvind, flög nästan av cykeln, kommer 4 min försent, inser att jag är själv på jobbet, på mitt team. så nu sitter jag här, helt själv. haha, ska sitta själv i 4 tim,. haha !

jag ska fixa upp helgen bilder, men som ni kanske förstår har jag haft mkt o göra ..

psst, jag har tänkt på en grej , angående hår =P hha, vfast det tar jag i nästa inlägg !

PussfrånKinaensampåjobbet
vi hörs snart!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0